sobota, 11 marca 2017

Liebster Award nominacja od Agnieszki



Dziś o kolejnej nominacji do Liebster Award ,
którą otrzymałam od Agnieszki z bloga'Magia zdobienia'
dla mojego drugiego bloga 'Handmade by Sarenka' 
Agnieszce bardzo dziękuję za wyróżnienie :)

Jeżeli chodzi o nominacje to tak jak przy wcześniejszych wyróżnieniach , 
nikogo nie nominuje , poprostu wszyscy czujcie się wyróżnieni :)


A teraz już pytania od Agnieszki :)

  1. Czym się interesujesz 
    Przede wszystkim rękodziełem :)
  2. Czy wyobrażasz sobie, że mogłabyś przestać blogować
    Hmm jak na razie nie ,blogowanie to świetna zabawa :)
  3. Jaki gatunek muzyczny lubisz
    Nie mam jakiegoś jednego konkretnego :P
  4. Twoja ulubiona pora roku toJesień
  5. Literatura obyczajowa/romans/współczesna czy thriller/sensacja/kryminał
    Hmm z tego zestawu to chyba nic :P
  6.  Czego nie lubisz
    Fałszywych ludzi
  7. O czym marzysz
    O wielu rzeczach ;)
  8. Co najbardziej cenisz w ludziach
    Szczerość
  9. Czego nie tolerujesz 
    Kłamstwa
  10. Ulubione kwiaty
    Polne
  11. Do jakiej piosenki masz sentymentŻadko słucham muzyki, więc nie mam takich piosenek ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Magic is everywhere , Blogger