sobota, 17 czerwca 2017

LIEBSTER AWARD nominacja od Alicji , Needle&wool oraz Elwiry



Kolejne nominacje do Liebster Award 
dla mojego drugiego bloga 'Handmade by Sarenka' 

Nominację otrzymałam od Alicji z bloga 'Po drugiej stronie lustra'
Dziewczyny bardzo Wam dziękuję za te nominacje :)

Jeżeli chodzi o nominacje to tak jak przy wcześniejszych wyróżnieniach , 
nikogo nie nominuje , po prostu wszyscy czujcie się wyróżnieni :)


Pytania od Alicji

1. Jak i kiedy rozpoczęła się Twoja przygoda  z rękodziełem?
Było to dawno temu, kiedy chodziłam jeszcze do podstawówki,na zajęciach praktycznych uczyliśmy się Haftu krzyżykowego bardzo mi się spodobało i tak to się zaczęło ;) 

2. Czy masz swoje ulubione miejsce, w którym tworzysz?
Raczej nie, szydełkować można wszędzie ;)

3. Skąd pomysł na bloga?
Szukałam miejsca w którym będę mogła przechowywać moje rękodzielnicze prace , a blog wydał się do tego idealnym miejscem.

4. W jaki sposób (poza rękodziełem) lubisz spędzać swój wolny czas?
Wycieczki, spacery,książka lub dobry film


5. Wolisz gotować sam(-a) czy kiedy to ktoś inny gotuje dla Ciebie?
Chyba raczej wolę sama gotować ;)

6. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Turkus

7. Cecha, którą najbardziej cenisz u innych?
Szczerość

8. Cecha, która najbardziej przeszkadza Ci w innych ludziach?
Kłamstwo

9. Jaki gatunek muzyczny preferujesz?
Nie mam takiego , słucham tego co radio zaproponuje ;P

10. Wymarzone miejsce, które chiał(-a)byś odwiedzić?
Skandynawia.

11. Czy jest coś czego koniecznie chciał(-a)byś w życiu spróbować?
Na pewno jest jeszcze kilka technik rękodzielniczych które chciałabym spróbować ;)


Pytania od Needle&wool

1. Jakie imię wybrałabyś dla siebie, gdybyś miała taką możliwość?
Nie zmieniłabym  swojego imienia ;)

2. Jaki jest Twój ulubiony owoc?
Malinki!

3. Ostatni film jaki oglądałaś?
Nie pamiętam tytułu , na pewno było to coś z fantasy ;)

4. Wakacje w górach czy wakacje nad morzem? (Co wolisz?)
Góry!

5. Od kiedy prowadzisz bloga?
Mój pierwszy blog  'Magic is everywhere' od 2013 ,a drugi ' 'Handmade by Sarenka' od 2016


6. W jakie przesądy wierzysz?
Hmm, musiałbym się nad tym zastanowić ;)

7. Kino czy teatr?
Kino.

8. Czym się interesujesz?
Po za rękodziełem to ogrodnictwo ;)

9. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś? 
Musiałabym się nad tym dłużej zastanowić ;P

10. Co jest Twoim ulubionym daniem?
Deser ;P

11. Gdyby była taka możliwość to czy poleciałabyś na Księżyc?
Chyba tak ;)

Pytania od Elwiry
1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem ?
Szukałam miejsca w którym mogłabym 'przechowywać' swoje prace , przez przypadek odkryłam blogspot, spodobało mi się to miejsce i tak powstał mój pierwszy blog ;)

2. Twoje ulubione zwierzę ?
Chyba nie mam jednego ulubionego ,lubię wszystkie leśne zwierzaczki :)

3. Najpiękniejszy moment Twojego życia ?
Było takich kilka ;)

4. Jaka jesteś ? Opisz siebie w trzech wyrazach
Kreatywna , bezinteresowna, opiekuńcza.

5. Twój największy życiowy sukces ? ( nie chodzi tu tylko o pracę ale o wszystko nawet nauka jazdy na rowerze )
Hmm, musiałbym się nad tym zastanowić ;)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Magic is everywhere , Blogger